Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mailbevakning av trådarna!


Skiren

Rekommendera Poster

Vet inte hur länge jag har tjatat om detta men fortfarande har det inte hänt någe. Jag har missat nästan varenda tråd som jag skrivit i. Inte för att jag är världens mest glömska person utan för att det är lätt att glömma när man lite sporadiskt svarar i några olika trådar vid varje besök. Det är tråkigt för man missar så himla mycket.

Om det nu av någon anledning skulle vara så fruktansvärt svårt att lägga till mailbevakning så kan ni väl åtminstonde göra så att man bevakar trådarna som man själv gjort automatiskt. Jag glömmer nästan alltid att bevaka trådarna och eftersom detta är ända sättet att veta om nått händer så missar jag istället vad som skrivs.

Försökte dessutom att söka på mitt namn vilket gick bra men hur f**siken ska man kunna hitta bland 2miljoner inlägg när man inte kan sortera dem på någe sätt(t.ex. efter datum.)

Jag hoppas ni tar till er önskemålet om mailbevakning och lägger det längst upp på listan. Vet att det är många med mig som saknar detta och ni är nog det ända forum jag vet som saknar den funktionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte ett alternativ då man precis som bevakningen måste klicka att man ska göra det och då blir det samma problem.

Tycker att det är konstigt att smart saknar en som fundamental del som gör att andra forum blomstrar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...