Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tävla med ditt skrivbord - vinn superdator värd 18 000!


Andreas Thors

Rekommendera Poster

  • Svars 356
  • Skapad
  • Senaste svar
Untitled.jpg







Jag gillar mitt "sexiga skrivbord. Jag vet inte om man får ladda upp två printscreen så ifall jag bryter mot reglerna så säg till mig ;)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja detta är mit skrivbord.. använder rocketdoc där nere.. och under aktivitsfältet som går ner automatisk  och när jag rör musen där så går den upp.. Väldigt flexibelt skrivbord tycker jag.. :) En snygg skrivbordsunderlägg bild också :) Tagen från HD pics i Flickr.com sammanfatningsvis ett rent skrivbord.. med få ikoner eftersom att vistas sökfunktion är så utmärkt ^^_^Pcforalla.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

T_Shinji Hirako
Lime.bmp
pink.bmp

Jahopp en ny backgrund som jag har gjort,La alla mina genväg programs in OBJECKDOCK,skriv bordet se mycket renare än för :).
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GangstaMack
Bild 1.png

Först med Mac OS X Leopard.

Om ni inte förstår så är jag den gula och lyckliga av er alla eftersom jag har Mac! Dans
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Micke-89 @ 2009-04-13, 11:25

 
Här är min skrivbords bakgrund.

 

Inte mycket ikoner här inte. Har haft bilden ett tag nu.



Har bara Papperskorgen framme. syns inte på den föra bilden. och de är inte lätt att ta en print screen, knappen har upphört att funka vet ej varför, och paint lika så(jäkla mjukvara alltså).

Här är en till bild båda är tagna med ett print screen program därför de konstiga formatet.

2009-04-13_192815.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wallpaper final .jpg
Inga ikoner så långt ögat når stilrent är ordet, Gadgets från Yahoo och ett nytt tema för att snygga till xp's trista standard utsende, och en stor windows logga i svart var ju ett måste.

Lycka till i tävligen mvh. Daniel
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrivbord.jpg

Jag försöker att alltid hålla skrivbordet rent från skräp. Trots allt ser man skrivbordet enbart när man startar upp datorn. När man sen öppnat första programmet så använder jag bara snabbstartmenyerna och kanske startmenyn.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bakgrund.jpg

Jag har igentligen docken gömd, men var väll tvungen att visa mina intressen^^
Vista tema på en XP dator, gillar de skarpt faktiskt. Allting som behövs finns där i docken. Genväg till skrivbordet finns där även för snabb tillgång till all skräp som finns där xD
Och som många andra så är stilrent <33
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Desktop.png

Vista med Rocket Dock på laptopen (jobbar med både PC och Mac, och gillar verkligen dockan).

Wallpapern är en hemgjord rendering av den molekylära strukturen för våra cellers "proteinfabrik", ribosomen (gillar att leka med molekylgrafik på fritiden).
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Thors

Oj, oj, oj. Alla bidrag är så coola, så det är med skam i kroppen jag laddar upp mitt eget skrivbord (utom tävlan förståsBlinkning ).
Lägg märke till min felvridna skärm - otroligt bra för surf då jag slipper scrolla (några dm iaf...).

skrivb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...