Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tävla med ditt skrivbord - vinn superdator värd 18 000!


Andreas Thors

Rekommendera Poster

  • Svars 356
  • Skapad
  • Senaste svar

Jag har alltid älskat Nintendo 8-bit spel. Här kommer i alla fall mitt egna ihopsnickrade skrivbord. Tog sin tid att göra. Ler

Mitt Skrivbord.jpg


Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ko.JPG


Den Goat heter Kush precis Bush, jag tog den mitt hem land i Afrika men min kamera var tom i batteri och kunde ha el i landet. tur hade jag bild i smart Cart read, och nu har jag i mitt skrivbord med samma ikon men olika program.

Ä du smart på skrivbord som har Sidpanelen. Eller kan du titta den här.ijkre.JPG

Jag tycker att leka med Sidpanelen och göra läcker bildspel på skrivbord men om du är smartare Vista Sidpanelen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser



Det här är mitt skrivbord. Ingen ordning alls! ActiveDesktop som INTE går att stänga av, ikoner överallt:(

Det går verkligen inte att laga och den här datorn faller i småbitar! *Hoppas* hoppas* hoppas*


ActiveDesktop, påminner mig allt för väl om en trojan som i stort sett tog över hela min data... Det är absoult inte skoj, är du säker på att du inte har en eller flera trojan som ligger och skräpar i datorn.

 Visst man kan få det av vanligt fel, men trojaner är vanligast när det gäller ActiveDesktop. http://www.simplysup.com/ testa detta program, fukar perfekt mot trojaner. Hittar det mesta som inte de usla antivirus programmen hittar, man kan använda alla funktioner i 30 dar innan trial går ut. Lätt, bra och säkert! bäst enligt mig.. Dans
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Namnlöst-1.jpg

Mitt andra bidrag, älskar verkligen att ha olika eld bakgrunder. Då det är läckert och ger en inbjudan känsla.

Läste att ni hade någon artikel om att skrivbordet avslöjar ens personlighet, då måste ju en sådan här bakgrund stå för mitt inre jags eld och värme. Eller så står det för det brinnande behovet, och förhoppningarna jag har om en ny dator! Fundersam 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

desktop.jpg

Som det Nintendo fan jag är så passar denna bakgrund mig perfekt.
Hatar att ha ikoner på skrivbordet som tar bort fokus från bakgrunden så hos mig är det fritt från sådant!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mitt skrivbord.bmp

Kanske inte så jätte poppis hos Pc För Alla men ändå kul grej...

Min ordning:
Längst upp till vänster: Mappar
Längst upp till höger : Genvägar
Längst ned till vänster: Mina filer (film,musik,dokument)
Längst ned till höger: Installationsprogram
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice!!!!.JPG

Mitt i gatan står han...

Det är en varm och solig dag på route 66 någonstans ute i USAs vildmarker.

Men vem är han?

Jo, han heter Farbror Ikon och står med ikonerna uppradade snyggt och smidigt mitt mitt på gatan med word och illustrator på mitt på magen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skrivbord.JPG

riktigt mysigt skrivbord tycker jag själv, givetvis kör man dualscreen, därav den enorma storleken på bilden
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BrainOfSweden


Rent o snyggt Lugn


Har du gjort bilden själv? Och vart kommer den ifrån, ser ut som nåt spel eller liknande, men jag kan inte komma på vart ifrån. Men jag känner igen den.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...