Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tävla med ditt skrivbord - vinn superdator värd 18 000!


Andreas Thors

Rekommendera Poster

skrivbord_bjorn_larsson_tumb.jpg
Med tre skärmar behövs en sammanhängande bakgrund. Stort flin

Klicka på bilden för att få upp en större bild!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 356
  • Skapad
  • Senaste svar

tyvärr har jag bara en mobil bild på en skärm dump från mit ps3 när jag spelade call of duty 4 men tycker att det blev bra ändå

pc.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här har ni mitt skrivbord. Gjorde en persolig backgrundsbild för att inspirera mig själv i jobbet. (Jobbar mycket med grafik etc.)desktop.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Uppdaterar skrivbordet ganska ofta, men så här ser det ut just nu. Blev nyligen faster till två små tvillingtjejer, som är mina ögonstenar. Självklart finns de på datorskärmen :)

Skrivbord.jpg

Växer fort gör de små liven, så inte undra på att jag får "uppdatera" skrivbordet ofta!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kimcastaway
Kims.JPG

Ganska snyggt och funktionellt med 'Fences' och 'Object Dock'.
Bilden på apan är tagen av fotografen Tim Flach. Underbar!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dbldesk.jpg
TV kanaler, mail och klocka längst upp till vänster, kalender till höger och de mest behövliga ikonerna längst ner.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BrainOfSweden

Eftersom jag mestadels sitter på Mac i skolan postar jag även skrivbordet jag har där. Jag byter bild stup i kvarten, men jag postar den bild jag har för tillfället. Det är en egenhändigt skapad psykedelsik bild, eftersom jag älskar att göra just sådana bilder, så den känns vädligt personlig.

Bild 1.png

Här syns inte heller så många ikoner, men det beror på att jag städar ännu oftare, och det mesta ligger ändå på servern. Nödvändiga program ligger dessutom lättilgängligt i dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mitt skrivbord.bmp

inga ikoner finns med, hatar sånt.
stilrent och style:at med neonskugga och bakom ett knapptryck finns många funtioner Tumme upp
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde en egen skrivbordsbakgrund till alla hjärtans dag. Datorer har också känslor! Mina datorer är kära i varandra. 

Snart kanske de föder ett gäng mini-PCs :)

skrivbord3.png
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...