Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tävla med ditt skrivbord - vinn superdator värd 18 000!


Andreas Thors

Rekommendera Poster

  • Svars 356
  • Skapad
  • Senaste svar
mitt.jpg Ja detta är du mitt skrivbord med bakgrundsbild som jag själv gortRoll-eyes Jag kör windows xp professional SP3 :P
aja nu får man väll hoppas att man vinner da :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt Ubuntu 9.04 jacky med KDE 4.2.2

PC för alla:
orent.png
För stor bild: http://pici.se/pictures/BJGFLcdPM.png

Cleant:
rent.png
För stor bild: http://pici.se/395939/?size=fullsize

Notera klisterlappen uppe i hörnet =)

Genom att trycka på Ctrl+F11 så går det att välja mellan de 4 virtuella skrivborden genom att snurra på en flashig kub =)

kuben.png
Stor bild: http://pici.se/395942/?size=fullsize

Blev faktiskt en helt sjysst effekt på sista bilden, ser ut som kuben står på en strand och speglas i den blöta sanden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skrivbord 2.jpg

Nu kommer den största egoisten på Pc för alla, märkte att knappt någon (om ingen) har laddat upp en bild på sig själv.. :o Det är något som den godhjärtade jag, bestämde mig att ändra på  ;).

Ett snyggt skrivbord när det är som snyggast inga jobbiga ikoner, som stör och en trevlig bakgrund att titta på. Skrivbord ska ite ha allt för mycket färg i sig.. Rolig tävling det här ska med spänning följa de sista dagarna kanske till och med ladda upp ett bidrag till som jag sett att många gjort..
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser



Rent och enkelt. Har lyckats skrämma av några på LAN när jag har gått bort en snabbis ;)
men shit tare lungt fan jag blir rädd!! haha not?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

T_Shinji Hirako
Geforce.bmp

Så rolig att använda photoshop CS3 haha,Har bara 7 dagar kvar trial :(,men det var ganska kul med photoshop CS3,Jag har gjort dem tog gansa lång tid
Som ni ser på den här bilden har jag CUBEDESKTOP trial :(.Ganska enkelt att använda och den är också populär!Skit roligg att designaaaaaa wallpappperrrr hahah, AJa bye bye
Abstract Family.bmp
Blue 1.bmp
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaa.. så här ser mitt skrivbord ut, ganska rent. har så att aktivitetsfältet döljs automatiskt, sen så använder jag även Stardock, sitter med windows vista Stort flin


skrivbord.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga till alla er som kör Win XP - hur får ni widgets, ikoner högst upp, vista/mac ikoner mm?

Tack i förväg // Elias

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga till alla er som kör Win XP - hur får ni widgets, ikoner högst upp, vista/mac ikoner mm?

Tack i förväg // Elias


Programmet som de flesta använder här för ikonhandling är antingen: objectdock (det är det programmet som användarna som har sina ikoner där nere använder), sen har vi rocketdock det som jag själv använder (då hamnar ikonerna där uppe, precis som du kan se på bland annat erkaAAs skärmdump).

Widgets är inget som jag personligen använder så det får någon annan svara på..

Hoppas det hjälpte lite ;)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...