Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Behöver hjälp (Pleace)


kan ingenting

Rekommendera Poster

Hej ,  jag tror det lättaste sättet att köra en Reparation-installation    som jag skrev i 03-31

kl 17:09      att du har igång datorn -   lägger in skivan -   klickar på Start , Starta om 

ooch så vidare  ,    fungerar det med detta  ?         MVH  Kent

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Skapad
  • Senaste svar
kan ingenting

!!..Det finns 3 valmöjligheter installera windows.reparera eller avbryta..Där valde jag R reparera
Menar ni att jag ska påbörja installationen av windows och att det finns en valmöjlighet att reparera då!! Jag är lite trög *L* För jag har inte godkännt några licenser innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Menar ni att jag ska påbörja installationen av windows och att det finns en valmöjlighet att reparera då!!.

Japp Tumme upp

Alla barn i början, man lär sig med tiden Stort flin
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan ingenting

Aha..*L* Då kanske det ska gå bättre..En liten fråga till innan jag provar för sedan kan det ju vara för sent..Det försvinner väl ingenting efter reparationen..Av det som finns i datorn..Jag begriper ju att allt kan hända..men fungerar reparationen som den ska..så hoppas jag ju att grejerna finns kvar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kört just denna Reparations-installation i XP   några gånger och den har sparat allt .

Det som hände en gång var att jag fick hämta några Windows - uppdateringar  igen  .

Så kör du , det kommer gå bra .      MVH  Kent

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan ingenting

Helt underbart..Nu fungerar allt som det ska igen. Allt gick nästan klockrent..det var några filer den ville ha under installationen..Jag hitta alla utom en till ljudkortet creativ en.. common.sys fil..
Fast jag vet att jag hämtade installationsdilerna från creativ när jag hämtade dom..och jag har nog kastat installationsfilerna ..Men det kan jag ominstallera om det bråkar så...Fick lägga in sp3 på nytt åxså..Nu ska jag aldrig mera byta drivrutiner till grafikkortet..fast där ljög jag lite.. ..kommer jag säkert att göra om igen..Men nu har jag lärt mig lite i fall det skulle hända igen
Tack snälla kentwaara för all hjälp och tid du lagt ner på mig.Tack till Cecilia  åxså..även ultimatescar Hoppas att jag någon gång kan återgälda er för all hjälp..
Tack och hej Stort flin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HÄRLIGT , snyggt jobbat    ,    det känns bara bra att hjälpa till tillsammans med andra    och skönt att det fungerade till slut  .     Som du säger :  nästa gång ett problem dyker upp så kan du mycket mera  ,   kanske du kan byta namn nu när du har fått mycket mer erfarenhet   

Din uppskattning värmer mig  ,   MVH  Kent

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...