Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Interner Exploer 8


Alexa

Rekommendera Poster

Hel Och Ren
927 @ 2009-03-20, 07:26
Använder den mer eller mindre cpu/minne än IE7 på lätta resp tunga sidor (tex google/aftonbladet)?


Hej!

Kollade lite snabbt på aftonbladet med lite snack och bläddring så pendlar Processorn på mellan Ca: 15-50%

Har testat denna Ca: 2 dagar nu och även kollat Aftonbladet,Google,Expressen,mm och enligt mig och min dator så är jag nöjd!

Men jag tycker att denna går snabbare än IE7 men det är vad JAG tycker!

Helren
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Har uppdaterat till IE8:a på alla mina datorer och den är mycket snabbare än 7:an och inga krascher efter flera timmars oavbrutet surfande, på alla möjliga och omöjliga sajter.
 
FireFoxälskare, släng er i vägen. Dom andra webbläsarana som Safari och Opera har inte en chans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min CPU är på 0-1, men jag har en bra dator. Den fungerar mycket snabbare, äntligen har Microsoft lärt sig av de andra. Just nu är Firefox sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket nöjd med IE8 .Inernet  har blivit "piggare."

( IE8 Hackad på 5 minuter ? . Läste jag någonstans )

Bryr mig inte !
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det verkar ju som att nästan (??) alla flikar/fönster får en egen process så minnesanvändningen skjuter ju i höjden. nu ska ju minnet användas men jag märkte viss seghet då jag komm upp runt 900 mb med tolv fönster uppe (vilket iofs är lite mer än normalt för mig)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A7043VMS190

Kan bara hålla med alla positiva, snabbt, snyggt och smart, till och med aftonbladet rullar på smidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...