Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mp3 på skiva!


Hulda Svensson

Rekommendera Poster

Hulda Svensson

Tjenare!

Jag har bränt ut en skiva med mp3 låtar som jag tänkte ha i bilen. Bilen har cd spelare som klarar av MP3/ WMA och filerna har de formatet. Men de går inte att spela upp. när spelaren försökt läsa skivan står de "no music"....

Jag har bränt två skivor! En i windows mediaplayer musikcd, men där skapas en mapp för varje låt och där förstår jag att den inte hittar musiken.

Den andra skivan jag brände brändes i "bränn filer till cd" som kommer upp i menyn när man stoppar i en tom skiva i datorn, där fungerar de bättre att få dem i rätt ordning som jag vill ha dem och inga mappar utan musiken är direkt på förstasidan i mappen..

Ändå så spelar den inte upp, får fortfarande medelandet "no music"... Har testat spela upp musiken på en annan dator och där fungerar de..

Vad har jag gjort för fel, någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kolla om du har bränt på cd-rw skivan jag provade engång på cdrw skivan (istallet av cdr) men bils cd spelare klarade inte det ståd no disc(inte no music) oxå vad har du bränt med? nero eller nåt annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Hulda Svensson

Oki jag brände som ljudcd tyckte de lät logiskt.. ska testa med att bränna data cd då..

Jag har bränt på CDR skiva.. använde mediaplayer tyvärr de ända program jag har..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...