Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Lite rosor till forumet.


ventur

Rekommendera Poster


Jag tycker att det kan vara på sin plats att dela ut lite ros till detta forum.
Jag har under ca ett år följt forumet, parallellt med andra forum på nätet, och har blivit mycket imponerad av alla de duktiga och trevliga människor som beredvilligt delar med sig av sina erfarenheter och kunskaper.

Det ger alla en möjlighet, oavsett egen kunskapsnivå, att få hjälp och framför allt kanske kunna hjälpa andra.


Dessutom är det av största vikt att forumet bibehåller sin livaktighet och därför uppmuntrar jag alla att delta i frågor och svar här, helt oavsett frågornas karaktär eller svårighetsgrad.

För tidningen PC För Alla är ju detta dessutom ovärderlig reklam och PR.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pc för alla hade på prov för ett år sedan utmärkelsen Veckans Smarting. Man skulle kunna ha något liknade igen, fast kanske månadens smarting. Testet varade bara fyra veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Tävlingarna försvann också, vilket tycker jag var väldigt tråkigt.


Pc för alla hade en tävling ibörjan av månaden. Uppgiften var att fota en Pc för alla tidning i en El-Giganten butik i Stockholm, men tyvär deltog ingen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Såg det men det är ju inte riktig forum tävling där alla forum medlemmar kan vara med. T.ex så kunde jag itne vara med eftersom jag inte bor i Stockholm.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
Stefan Garvander - PC för Alla

Hej!
Först och främst, tack för rosen! Alltid kul att höra att ni besökare/deltagare gillar vårt forum. Vad för slags tävlingar skulle ni vilja ha på forumet? Tar gärna emot tips!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Sånna tävlingar som det var här förr. Mycket fototävlingar med olika teman där man laddar upp ett foto i en tråd. Alltså tävlingen ska helt och hållet vara på forumet i en tråd.

Inga skriv tävlingar där bästa motivering vinner, utan fototävlingar med varierat tema gärna något lite ovanligt tema.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...