Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Krångel med mappar.


riisto

Rekommendera Poster

Jag har ett problem som håller på att driva mig till vansinne. Om jag högerklickar på en mapp och sen trycker på tex "egenskaper" eller "dela ut" så händer det inget. Det kommer alltså inte upp något. Jag har en bra firewall och ett hyffsat antivirus program och har inte haft problem med virus förut så därför antar jag att detta inte är ett virus som spökar, jag har även laddat ner allt som gick att ladda ner på windows uppdate. Någon som har upplevt något liknande och kanske har en lösning på mitt problem. Tacksam för alla svar.

 

jag använder win 2000 pro, explorer 5.5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ÄNTLIGEN NÅN SOM HAR SAMMA PROBLEM

Jag hade samma problem i våras efter att jag installerat ÍE 5.5. Men det var ett väldans jobb att ordna tillbaka. Jag gissade att problemet var IE eftersom det är den som skapar dessa rutor. Så jag började med att ominstallera IE men det hjälpte inte. Det gick heller inte att nedgradera. så jag fick vackert ladda hem IE6 och sedan avinsallera IE5.5 och installera IE6. OK jag har den nu på engelska i stället för svenska men det funkar bra för mig.

 

Jag hoppas att det var problemet, men helt säker är jag inte...

Ps. det betyder att du inte kan göra bankärenden med föreninssparbanken eftersom de inte stödjer så NYA webbläsare(de verkar ha dålig kunskap i säkerhetsfrågor). Med andra banker går det bra!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...