Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Levnadskonstnär

Autochk.

Rekommendera Poster

Hej.

När jag gjorde mig av med Ad Aware så fick jag först ett meddelande med blåskärm om att
någon fil har blivit raderad, jag gick ut på nätet för att söka råd.

Jag fick ett trovärdigt tips och gick till verket. Därefter dyker blåskärmen fortfarande upp under en mycket kort stund strax innan Windows laddas.

Meddelandet är enligt bifogad fil som jag han ta med min kamera.
Tackar för hjälpen.Error.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack ESD.

Jag har försökt att lösa problemet och kommit fram till att jag borde lägga tillbaka
det som har fösvunnit i registret. Men jag fixar inte det, jag förstår inte heller allt som skrivs
så jag vore tacksam om du kunde hjälpa mig ytterligare på ett mera lättförståeligt vis.

Tackar på förhand

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag kan bara kostatera att detta forum har gjort slut med mig.
Dom senaste tre problemen har jag fått klura ut själv p.g.a. att
man av någon anledning har tröttnat på mig, så jag får väl jobba ett tag även på detta problem.
Jag tackar Cecilia och dom övrig för tidigare hjälp och jag skall aldrig mera besvära er.

Tack och adjö !!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tyvärr så är det nog att det inte är så lätt att återställa något när inte Windows kommer igång så mycket att det går att logga in. Det går nog inte att göra på ett enklare sätt än i tråden som esd länkar till, utan vill man ha något enkelt så är det nog ominstallation som gäller.

Föregående tråd du startade (så vitt jag kan se):
http://pcforallasmart.idg.se/forum/thread.jsp?forumid=7&rootid=501290&key=
Det är ju inte lätt att veta att tipsen där inte hjälpte om du inte återkommer i tråden.

Och den innan:
http://pcforallasmart.idg.se/forum/thread.jsp?forumid=7&rootid=500484&key=
Där ser du väl ut att ha blivit hjälpt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Levnadskonstnär @ 2009-01-31, 15:12

Jag kan bara kostatera att detta forum har gjort slut med mig.
Dom senaste tre problemen har jag fått klura ut själv p.g.a. att
man av någon anledning har tröttnat på mig, så jag får väl jobba ett tag även på detta problem.
Jag tackar Cecilia och dom övrig för tidigare hjälp och jag skall aldrig mera besvära er.

Tack och adjö !!

Ledsen att jag inte har svarat men jag har inte haft så mycket tid dom senaste dagarna eftersom jag snart ska resa bort. Sen såg jag inte att det hade kommit några nya inlägg i den här tråden på min profilsida eftersom bevakning på den här tråden inte har verkat fungera för mig. :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om datorn kommer igång så skulle nog det bästa vara att skäerhetskopiera dina filer och installera om windows.

Om datorn inte kommer igång kan du flytta din hårddisk till en annan dator och kopiera över filerna till den datorn och sen kan du installera om windows.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

• Skapa nytt...