Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Fullversion av Ashampoo Commander 6

Lutfisk7

Recommended Posts

Hej.Har nr1 av PC FÖR ALLA med 27 BÄSTA SVENSKA PROGRAMMEN. Där lovar ni att man ska kunna installera Ashampoo Commander 6 fullversion gratis!? Jag följer instruktionerna,skaffa gratis kod för fullständig version.Skickar min mailadress till dom,de funkar inte.Ashampoo accepterar ej min mailadress,har försökt flera gånger.Har mailat dom som svarar att do har haft tidigare problem med hotmailadresser.Besviken på PC FÖR"ALLA".Väntar på svar från er. Mvh Mats

Hej och tack för din fråga!

Jag har kollat upp saken med vår cd-redaktör Jan Sandbladh. Han säger att det har visat sig att Ashampoo har problem med just Hotmail-adresser i sitt registreringsförfarande.

Vi har förstås pratat med dem och de har lovat att försöka lösa det.

Inför kommande nummer ska vi givetvis kolla upp detta mer noga. Men det enda råd jag kan ge dig tills vidare är att skaffa en tillfällig e-postadress hos någon av de många gratistjänster som finns.

Själv använder jag exempelvis Gmail för min "privata mejl", och jag tycker att den funkar klockrent. Mycket snabbare och smidigare än Hotmail. Givetvis är Gmail både gratis och svenskspråkigt.

Du registrerar dig på www.gmail.com

Lycka till!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...