Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bruksanvisning för Smart?


JohnSixten

Rekommendera Poster

Hej,
Jag saknar en bruksanvisning/handledning för användning av Smart. I slutet av förra veckan lyckades jag efter mycket letande hitta en möjlighet att skicka in en bön om hjälp avseende att ett verktygsfält i Outlook 2007 hade försvunnit, så att jag inte lägre kunde zooma (för att läsa mejl skrivna med liten stil) och inte heller redigera inkomna mejl, t.ex för att skriva in och spara ändrade lösenord (som kommit per brev), ändra teckensnitt och teckenfärg. Till lördag kväll hade över 50 personer tittat på min fråga, men ingen hade kunnat ge mig något råd.
Nu ville jag kontrollera om det kanske sedan dess hade kommit in något råd, men jag kan inte hitta vad jag skrev för att kunna se efter om någon kunnat hjälpa mig. Jag gjorde en sökning på "Outlook" under "program" och fick beskedet att det var 1928 träffar. De första "trådarna" var från 2002 och på sista sidan var de från 2002 och 2003, varför jag började leta från början.
Efter 96 sidor à 10 trådar var det slut, fast hälften av de påträffade trådarna borde finnas kvar att gå igenom. Då hade jag dessutom bara sett gamla trådar. De nyaste var 7 st från 2007, INGA alls från 2008 eller 2009!
Hur ska man kunna leta?
Kan man söka efter egna inlägg? i så fall hur?
Använder Vista Home Premium (automatisk uppdatering) och Firefox 3.0.
En instruktion för hur man använder Smart vore verkligen välkommen.
mvh
JohnSixten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du klickar på knappen alla kategorier och forum och sen på program och där hittar du ditt inlägg. man bör även kunna se sina gjorda inlägg via den egna profilen.
tyvärr har jag ingen aning om ditt problem då jag inte använder outlook men om du skriver ett mail till dig själv, fungerar det då ändra det du vill?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I övre delen av den här sidan finns en svart menyrad och där finns bland annat PROFIL. Klicka på den (högerklicka och välj ny flik eller nytt fönster om du föredrar det) så kommer du till din profilsida för forumet. Där ska du normalt kunna se din senaste startade forumtråd och under den en länk till Alla mina foruminlägg.

Men om du inte får upp det utan det är ett stort vitt utrymme bara så beror det på att du inte har redigerat dina profilinställningar (tror det var orsaken) och då kan du i stället högerklicka på ditt namn ovanför bilden av en man på den här sidan och välja nytt fönster/flik. I den publika profilsidan som då kommer upp så väljer du Läs foruminlägg till höger bredvid bilden.

"En instruktion för hur man använder Smart vore verkligen välkommen."
Det är bara att klicka sig runt och undersöka Tumme upp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för hjälpen.
Nu ska jag åtminstone hjälpligt kunna använda Smart.
beträffande Outlook ser det ut som omjag får vända mig till Microsfts betalservice.
mvh / JohnSixten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...