Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Windows 7 - Beta 1


Alexa

Rekommendera Poster

Jag tycker Windows 7 fungerar riktigt bra.
Känns mycket snabbare än Vista, uppstartstiden är ungeför den samma som XP.
Internet explorer 8 fungerar bra och mediaplayer 12 funkar bra men har än så länge inte fått något nytt gränssnitt. Touch funktionen i Windows 7 har jag ej haft möjlighet att testa än då jag för tillfället inte har en sådan skärm med touchfuntion inbyggt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdatering!
Microsoft har beslutat att nerladdningen är möjlig till 24 januari 2009. Från början var Windows 7 - Beta 1 begränsat till 2,5 miljoner nerladdningar.
Nu är begränsningen borta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Untitled.jpg


Bästa Windowsbetan hitintills men min skrivare och kontrollerkort som jag efter en del strul fick att funka i Vista, funkar inte i Windows 7, lyckades få ljud i burken med en beta drivis till mitt audigy 4 så jag ser fram emot service pack 1 nu, kanske kommer det lite mer drivisar med tiden.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Hel Och Ren
A7043VMS190 @ 2009-01-11, 19:07

Bästa Windowsbetan hitintills .


Hej!

Kan bara hålla med!

Men det som jag har LITE problem med på WINDOWS 7 är att det Mobila Bredbandet släpper rättså ofta,och ibland står det "Hittar inget Modem eller så är det bara att Ansluta igen"!

Och när det står att det inte hittar modemet så får jag dra ur USB sladden och sätta i denna igen och ansluta!

Och somsagt JAG tycker att detta system är BÄTTRE än VISTA`n på många sätt!

Och ang Mobila bredbandet så får jag väl försöka hitta några drivers eller något åt detta hållet!


Mvh
Helren
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ultimatescar

windows Mail finns inte kan använda thunderbird eller windows live mail,
kan inte ha kassisk meny som xp eller vista,
gammla cannon bjc skrivare funkar med xps drivrutin :D.
snabbare än vista

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...