Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

sp3 krångel efter nyinstallation


seeker

Rekommendera Poster

Sp 3 går ej att installera efter det att jag har installerat om windows. Den kommer ca halvägs in på installationen sen börjar den att säga att den inte kan kopiera filen(erna). Får samma svar på Windows uppdaterings sida. Även om jag trycker på knappen där man kan söka efter den specifika filen o ser att den jag markerar är den jag skall ha så gnäller den att det inte går att kopiera   Gråter Sen är ju den lilla gula ikonen för uppdateringar uppe hela tiden o den försvinner ju inte förren sp3 är intryckt i burken. Jäv...t irriterande. Kan man köra sp 3 i felsäkert läge??? (sp2 är inlagd)

Mvh
kjella

Ps Ett gott nytt år ALLA läsare o knep o knåplösare ds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om installationsprogrammet inte kan kopiera filer så brukar det bero på att installationsfilen inte är nedladdad korrekt, att CDn är repig (om installationsfilen ligger på CD), fel på RAM-minne eller fel på hårddisk. Hade du några problem med datorn innan du valde att installera om Windows?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Det ligger nog mycket i det som Cecilia skriver,och det skulle vara bra att höra HUR Ominstallationen gick!

Sen Ang den Gula ikonen OM du vill ha bort denna och INTE ha SP3 installerat! Så om du klickar i det först "Översta" rutan och sedan bläddrar ner i Win upppdate så kan du ju bocka i rutan längst ner på denna uppdatering
"Visa inte denna uppdatering igen" tror jag det står! Så får du bort denna Gula Ikon!

Har jag för mig iaf!

GOD FRTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...