Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

GRATIS BIOBILJETTER!!!


Amazonite

Rekommendera Poster

Ville bara tipsa om en mycket bra sida...
Från den här sidan har jag lyckats få 3 st biobiljetter utan att ha ansträngt mig ett dugg. Det går också bra att välja ett presentkort om man vill ha det. Då gäller på överdrivet många affärer.
LÄNK: http://www.gratisbio.se/ ****************

OBS!!! Om ni trycker på denna länk och registrerar er så kommer ni få 25 extrapoäng. Om ni inte gör det så får ni inte 25 extrapoäng. På Gratisbio gör 25 poäng ganska stor skillnad...
När ni blir medlemmar kontrollera att det står Amazonite på punkten "Värvare:" för att få 25 EXTRAPOÄNG.


FRÅGA GÄRNA OM NÅGOT ÄR OKLART!!!

----------
Moderator har redigerat inlägget, se nedan för förklaring
Cecilia

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, är det inte så att du får poäng om någon trycker på den länken och registrerar sig.

Regler för PC för Alla Smart http://pcforallasmart.idg.se/info/rules.jsp : Byråkrat
"3. Du förbinder dig att inte spamma forumet, inte heller bedriva olaglig spel- eller lotteriverksamhet eller andra dumheter med syfte att tjäna pengar på forumets övriga medlemmar.

4. Du förbinder dig att inte bedriva försäljning av varor eller tjänster på forumet, undantaget avdelningen Köp och sälj."

Cecilia - Moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle nog tro att det är så att både Amazonite och den som väljer att följa denna länken får vissa poäng.

Länken är en referrer-länk med Amazonites RecruiterID vilket gör att han registreras som den som fått en person att gå till sidan och registrera ett konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, är det inte så att du får poäng om någon trycker på den länken och registrerar sig.

Regler för PC för Alla Smart http://pcforallasmart.idg.se/info/rules.jsp : Byråkrat
"3. Du förbinder dig att inte spamma forumet, inte heller bedriva olaglig spel- eller lotteriverksamhet eller andra dumheter med syfte att tjäna pengar på forumets övriga medlemmar.

4. Du förbinder dig att inte bedriva försäljning av varor eller tjänster på forumet, undantaget avdelningen Köp och sälj."

Cecilia - Moderator



Det är så att jag läste reglerna innan jag skapade tråden.

REGEL 3:
1. Jag spammar inte.
2. Jag bedriver varken olagliga spel- eller lotteriverksamheter eller andra dumheter med syfte att tjäna PENGAR.

REGEL 4:
1. Jag säljer varken varor eller tjänster. De som kanske tar nytta av det här är själva företaget GRATISBIO.


Ville bara tipsa alla andra om sidan. Infogade min värvningslänk för att alla skulle få 25 EXTRAPOÄNG.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det säkert att du inte får några poäng om någon använder sig av din värvningslänk för att registrera sig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OM man anger vem som värvat en får värvaren poäng, först 5 poäng och OM den nya medlemmen själv tjänat 100 poäng får värvaren 200 poäng.

Alltså OM man anger vem som värvat. Detta namn är automatiskt ifyllt men man kan ta bort det om man vill..

sshot-9.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har, efter diskussion i moderatorgruppen, redigerat bort RecruiterID i länken i Amazonites inlägg eftersom den innebar att Amazonite skulle ha fått poäng som kunde ha använts till biobiljetter eller annat vilket vi tolkar som brott mot syftet med reglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har, efter diskussion i moderatorgruppen, redigerat bort RecruiterID i länken i Amazonites inlägg eftersom den innebar att Amazonite skulle ha fått poäng som kunde ha använts till biobiljetter eller annat vilket vi tolkar som brott mot syftet med reglerna.


ÄNDRA REGLERNA SÅ ATT DET STÅR TYDLIGARE. DET STÅR ATT MAN INTE FÅR UTNYTTJA SAKEN FÖR ATT TJÄNA PPPPEEEEENNNNNNGGGGGGAAAAARRR OCH INTE POÄNG. ANLEDNING ATT JAG INFOGADE MIN VÄRVNINGSLÄNK ÄR FÖR ATT MAN NU KOMMER FÅ 50 FRÅN GRATISBIO OCH 25 POÄNG FRÅN MIG. NU NÄR DU HAR TAGIT BORT DELAR AV ADDRESSEN KOMMER INGEN O FÅ 25 EXTRAPOÄNG...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta det lugnt, du behöver inte skrika.
Jag ska ta upp regelformuleringen med PC för Allas sajtansvariga.


Mm, vad bra då...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.. funderar bara.. vad ska man med poäng till om man inte tjänar något på det?

Och är inte en biobiljett värd pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.. funderar bara.. vad ska man med poäng till om man inte tjänar något på det?

Och är inte en biobiljett värd pengar?


Precis som Cecilia sa så ska de formulera om reglerna så att det står tydligare...

Hoppas alla ni som har blivit medlemmar är nöjda. Lättfötjänta-poäng får genom att filtrera alla "Poängsidor" så att endast "Click" visas vilket ger poäng bara man besöker en sida.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta det lugnt, du behöver inte skrika.
Jag ska ta upp regelformuleringen med PC för Allas sajtansvariga.


Går det bra elle???
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta det lugnt, du behöver inte skrika.
Jag ska ta upp regelformuleringen med PC för Allas sajtansvariga.


Går det bra elle???

Jag har tagit upp det med dem och de har sagt att de ska förtydliga reglerna så att det blir tydligare att det inte är tillåtet med sådana länkar som du skrev.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...