Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Digitalkamera


Bittan

Rekommendera Poster


Lämnade in datorn för byte av moderkort, säkerhetskopierade alla bilder m m.
Laddade in mjukvaran för kameran. Men där fanns inga bilder.
Hur gör jag för att få in bilderna i mjukvaran igen?

Tacksam för svar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

violin!

Fanns dina bilder i en programvara som du sedan installerade om, så är nog bilderna borta. Jag kanske har uppfatta dig fel. Är det så att du vill ha tillbaka bilderna, så importerar eller kopierar du in dom i programmet från din backupp.

Kanske ska du mera detaljerat återkomma med problemet, om inte mitt svar duger, eller så vänta, kanske någon annan har flera svar på detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Jag upptäckte i "lägg till eller ta bort program" att det stod:

Windows - drivrutinspaket Olympus Imagin Corp.(OlyFirCam)OlyFirCam(06/28/2007 2.2.0.0)
1635.00 MB


Windows - drivrutinspaket - Olympus Imagin Corp.(OlyUsbCam) OlyUsbCam(12/28/2006) 1. 0.0.0 1639.00MB.
Jag är oerfaren i detta, men vad kan det betyda?
Vore tacksam för svar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du lagt tillbaks bilderna från USB-minnet till den mapp där de fanns förut?

Det i Lägg till eller ta bort program betyder att du har installerat de drivrutiner som behövs för att ansluta kameran både till en USB-kontakt och till en Firewire-kontakt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sätt i usb minnet med bilderna i datorn. Kommer upp (flyttbar disk) E-F-G-H-J tex.Eller vad nu din flyttbat disk heter ? När du hittat usb minnet (flyttbar disk) med bilderna . Markera alla bilder och kopiera .Klistra in bilderna i en mapp var som helst i datorn.(mina bilder tex) .Öppna Olympus Master och välj folder och välj den folder där du kopierat in dina bilder. 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...