Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Windows Media Player


Attas

Rekommendera Poster

Ser att det varit 178 själar inne och kollat. Alla har väl inte försökt lösa gåtan.

Men detta är/var ett misstag eller fel som man inte bör göra men som man ändå gör. Det värsta är att det är så enkelt när man väl kommmer på det att man skäms. Men innan dess tror man att allt hopp är ute och datorn helt kass. Tror ju alltid det värre än det behöver vara.

Felet då?

Jo, så förbannat simpelt som att jag inte hade bockat för Windows Media Player.

Windows Media Player.jpg


Skäms på mig Dumstrut ärthjärna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ellen Andersson

Hejj!
När jag har hämtat hem en fil från Pirate Bay , och har laddat ner den. Och sen har jag lagt den i Windows Media Player, och ska bränna den! Men så står det att filmen är förstor, den är 102 min, och är mer än tio MiB, och på dvd-skivan så får det plats: 4,7 GiB. Jag fattar inte? Kan ni hjälpa mej med det??Ler

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte, använd inte media player iallafall till CS/DVD bränning, använd något (Jag föreslår ett gratis...) Brännarprogram, Roxio Creator... ska vara bra har jag hört och finns på pcförallas senaste tidnings skiva. (Om du lyckas packa upp det på rätt sätt och hitta installationsfilen, kan någon så gör gärna print guide år mig :J) annars kan du ta något annat gratisprogram i PcFörAllas programbank ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ellen Andersson @ 2008-10-31, 17:37
Hejj!
När jag har hämtat hem en fil från Pirate Bay , och har laddat ner den. Och sen har jag lagt den i Windows Media Player, och ska bränna den! Men så står det att filmen är förstor, den är 102 min, och är mer än tio MiB, och på dvd-skivan så får det plats: 4,7 GiB. Jag fattar inte? Kan ni hjälpa mej med det??Ler



Med XP kan Du pränna bara CD.
Med Ashampoo 6 FREE har Du mycket val.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...