Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

windows starthanteraren


rille123

Rekommendera Poster

 
                                    Hej
 
 hej vi har en win vista innan det lilla förloppsbandet  som rullar så kommer det en svart bakgrund med vit tex där högst upp står det windows starthanteraren och därefter så kommer lilla förloppsbandet och sen skrivbordet , hur skall jag göra för att inte  windows starthanteranren kommer igen?  hur kan man tabort det .

Tack för vänligheten  Rickard. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har en dualboot meny så kan du göra så här.

Dator\Avacerade systeminställningar\Avancerat\Inställningar (Start och återställning) och där sätter du listan över operativsystem på 0 sekunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har en dualboot meny så kan du göra så här.

Dator\Avacerade systeminställningar\Avancerat\Inställningar (Start och återställning) och där sätter du listan över operativsystem på 0 sekunder.



  hej igen  är inte så teknisk men lite kan jag , ser inte nånstans en dualboot meny som du sa ,ere kört då ? eller ?
    hälsn. rickard
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du i listan över operativsystem har två eller flera rader så har du en dualboot, om du inte har det så kan inte jag komma på varför du kan se starthanteraren när du startar upp datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 
 hej igen hur kommer jag till listan var skall jag trycka för att kunna se listan över operativ systemet. ursäkta att jag är så trög . 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 
 hej igen hur kommer jag till listan var skall jag trycka för att kunna se listan över operativ systemet. ursäkta att jag är så trög . 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

   
          till A7043VMS190

   
          hej jag har lyckats tack så mycket för hjälpen  nu funkar det.
  
          tur att du och alla andra finns ha det bra. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...