Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Får inte igång inernet explorer hjälp pleas


kikappo

Rekommendera Poster

När jag ska gå ut på internet kommer bara sidan upp o där står den o tuggar till det står sidan kan inte hittas konstigt för andra program är uppkoplade t e x steam o msn o nätverk o så, väntar med spänning på svar tack på förhand ja just det kör vista home om det kan va till någon hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du gjort en ny installation av vista eller fungera det i går?
vilken brandvägg används?
blir det samma problem med pts och google.se?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte instalerat vista nyligen har norton  har provat systemåterställning två gånger först en vecka bakåt sen flera veckor det enda som hände va att msn sluta fungera efter sista återställningen har provat dom flesta vanliga hemsidorna men den bara står o söker o hittar inte sidan tänkte det kunde va routern som helt plötsligt blockar på något vis men jag har fler datorer på samma o dom funkar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla sluta skriv på "msn-svenska"
Iallafall: Fungerar andra internettjänster och pogram såsom steam, skype och sådant. Du skrev att det fungerade i början men att msn hade slutat att fungera nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok sry.men om man läser hela svaret (fast det är msn svenska) så tror jag att man fattar att efter andra återställningen försvan msn som funkade innan fast explorer inte funkade.  skrev jag så tokigt att det inte gick att förstå.sry ja steam och skype fungerar förnärvarande men inte explorer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixade det själv det va nortons intrångskydd som blockade explorer stängde av den delen då funkade det.

                           Tack för att det finns dom som lyssnar Mvh kikappo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...