Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Datorbutiken.com


Eminos

Rekommendera Poster

Kan jag inte påstå att jag tycker, har fått mina grejor snabbt.

 

Beställde tex en hårrdisk förra Söndagen och fick den på Torsdagen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nope, de verkar ha skärpt sig rejält - har inte haft några problem det senaste halvåret. Fast jag kan inte uttala mig om deras läskiga förbetalningsleveranser förstås ;)

 

--

/Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dustin är ruggigt snabba, beställer man från dem får man lokalt företags paket som i princip kan komma samma dag man beställt.

 

Men det gäller nog bara i Stockholm, nu var det ett tag sedan jag beställde från dem så jag vet inte hur det funkar nu.

 

Dessutom är de mycket dyrare än Datorbutiken på det mesta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hört att datorbutiken står inför en stämning då de fifflat med momsen

 

har inte hittat några bevis på att detta påstående är sant dock.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DatorButiken.com

Som tur var såg vi detta inlägget. Vi brukar vara här och läsa inlägg. Vi kan direkt dementera dessa uppgifter. Någon stämning för momsfiffel existerar inte och inte heller något momsfiffel i någon form. Vad som dock inte är ovanligt är rykten i branschen. Då vi jobbar för att pressa priserna har det tyvärr inte setts av blida ögon av våra konkurrenter och det förekommer många falska rykten om oss. Synpunkter, kommentarer eller frågor? Skicka då e-mail till synpunkter@datorbutiken.com och hänvisa till denna tråden här på IDG eForum.

iller - var i all världen har du hört detta falska ryktet?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TobiasSvensson1

 

 

Rykten vet man aldrig hur det är med, men fakta är att Datorbutiken har bra priser, dålig information om varorna, dålig support, acceptabel leveranstid och lite klent sortiment.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När vi ändå har db.se i/på tråden (hoho ;) kanske vi kan passa på och fråga vad hemligheten bakom de låga priserna är? En sak är säker, mååånga kunder blir det - och jag tvivlar på att det finns något billigare sätt att inhandla dagspriskomponenter som minnen och processorer på i Sverige.

 

Btw så har ni höjt minnespriserna en smula, är det en trend som kommer att fortsätta, eller bara en tillfällighet?

 

 

 

--

/Weyland

 

2. Everything around us can be represented and understood through numbers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här måste jag gå in och försvara datorbutiken, Jag har personligen inhandlat ett flertal produkter både på pf men mest till förskottsbetalning som fungerar alldeles utmärkt. Senast delar för 5600:kr. Leveranserna har gått snabbt och levererats med hempaket. Du slipper då pf-avgiten till posten. Grattis Datorbutiken!!

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...