Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Bulldog76

iphone som business telefon , eller duger den inte till det? kansek HTC diamond??

Rekommendera Poster

Bulldog76

Hej,
inte insatt så mycket i iPhone, chefen blev nällad när han fick se en.
det finns långa trådar här som jag inte hinner ta mig igenom.
ett par enkla snabba frågor.
hur är iphone som kontorstelefon. kommer den att fungera att läsa mail med? vi har Exchange server.

Kan man öppna typ worddokument med mera? vad kostar sådant extra? är den enkel att synka mot outlook (kontakter och uppgiftshantering?
Elelr är den värdelös på sånt att man kanske skulle rekommendera honom en HTC Touch Diamond istället?

frågan är också om det är jättedyrt med att ha extra program som gör att man kan läsa excelfiler, maila etc? eller fungerar mail out of the box?

tack på förhand och snabba svar, ( den måste inhandlas idag för chefen ska ha den med sig på semester, men man vill inte att vi köper nåt som vi sen inte har nytta av)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
esd

Jag skulle satsa på htc dimond pro som är en riktig buisness telefon. Den kör windows mobile alltså så får du mycket bra kompabilitet med windows datorer och du kan även mejla och öppna word dokument med den.

Jag antar att mejlet fungerar direkt ut ur lådan men jag vet inte. Sök lite på htc dimond pro så kan du få reda på mer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...