Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

menyn ligger fel


Alexa

Rekommendera Poster

Har du kollat om det blir likadant om du laddar om sidan?
För sådant där är typiskt när det är segt, vissa delar kommer inte med eller det blir felformateringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Cecillia
Testade nu hemma på Windows Vista med Internet Explorer 7, förut var det på Windows XP. Det är samma fel, men om jag testar med Firefox 3 så ligger menyn fortfarande på fel plats.
Det hjälpte inte att uppdatera, hur ser det ut för er?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sammafel här.

Detta är ett typiskt fel i CSS-koden eller html-koden som refererar till CSS-mallen.
En av rutorna är något för bred vilket resulterar i att rutan bredvid inte får plats och hoppar ner nedanför allt annat.

Jag vet dock inte vad som orsakar felet just på den sidan, eftersom alla sidor ser likadana ut så använder de en mall för alla sidor och då borde inte sådana här fel kunna uppstå.

Nu tror jag IDG har skydd mot detta, men det finns även möjlighet för en illasinnad person att skriva html-kod/css-kod i ett inlägg så att när sidan läses in tror servern att koden den personen skrivit ingår i sidans kodning.

Men som sagt - det har IDG säkert skydd mot - annars skulle detta ha skett oftare, så det är nog bara något tillfälligt fel som inträffat när sidan skapats/uppdaterats med nya inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...