Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Batterisladd


Eweinwonderland

Rekommendera Poster

Eweinwonderland
Hej!
Vart kan man köpa en batterisladd till en HP Pavillion Entertainment Notebook PC?
Det är så att den jag har nu har gått sönder något i ena kanten och glappar därför.
..
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag inte är helt ute och cyklar så skulle du ju kunna köpa i stort sett vilken adapter som helst med samma specifikationer istället för en original.

Då kommer du ju undan mycket billigare också, originalprylar brukar vara svindyra.

Om den nu har gått sönder eller blivit glapp så gissar jag att den har några år på nacken och du inte behöver oroa dig för att sabba garantin heller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eweinwonderland
Om jag inte är helt ute och cyklar så skulle du ju kunna köpa i stort sett vilken adapter som helst med samma specifikationer istället för en original.

Då kommer du ju undan mycket billigare också, originalprylar brukar vara svindyra.

Om den nu har gått sönder eller blivit glapp så gissar jag att den har några år på nacken och du inte behöver oroa dig för att sabba garantin heller...



Ja, visserligen... Den är 1,5 - 2 år gammal. Datorn har varit in på lagning förr, det var massa strul med den. Kommer inte ihåg vad problemet var, bara att jag blev förbannad för dem lagade ingenting :D

Men ska kolla efter en sån adapter...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...