Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

tv problem (kanske inte i rätt kategori)


Hulda Svensson

Rekommendera Poster

Hulda Svensson

Hej


har fått ett litet störigt tv problem, vet inte vad felet beror på... jag har ljud på samtliga kanaler utom svt 2.. det enda som stod i felsökningsschemat är att man har tryckt av ljudet så tv:n är ljudlös men det gäller bara en kanal, har testat och trycka men de hjälper inte iaf...


Jag har en Thomson digitalbox och felet borde ju ligga i boxen kan man tro...

nu är detta inget datorproblem men hoppas här finns någon som kanske kan sånt här osså.. skulle göra mig glad....finns kanske någon som haft samma problem som funnit en lösning


//HUlDA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Hulda
Du kan ju prova med att göra en ominstallation av digitalboxern. Kanske det hjälper.
Hur du gör det står i bruksanvisningen till boxen. Har du en "Robert-box" tror jag att du kan hitta en lätt anvisning för ominstallation här:
http://www.boxer.se/?page=193
 Men jag tror även det ska gå om du inte har en "Robert-box", det borde gå i allafall för det har ju inte med "Robert" att göra!

Hoppas det funkar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


Hej

Jag flyttade din tråd till tv och hemelktronik forumet. Därmed blir du den första i det forumet eftersom det är nyttStort flin

esd
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Hej jag har en tjock-TV och en digitalmottagare. Jag kan inte koppla till både DVD-brännaren och videobandspelaren till TV. Det finns inte scartkontakter nog på digitalmottagaren. Sedan är det svårt att få in sin DVD-film i TV-rutan utan att HD-DVD låter fruktansvärt. Det här är nog inte rätt kategori. MVH honset

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...