Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Cookies problem


Mr_Real

Rekommendera Poster

Hej allihopa!
Min webläsare (ie7) har en tendens att stänga av cookies vilket resulterar i att jag inte kan logga in på sidor som Pcföralla och Facebook. Jag har googlat en hel del och jag har faktiskt gjort det som många har rekommenderat, dvs "Verktyg-->Internetalternativ-->Sekretess
-->Välj en inställning för zonen Internet" där jag har valt både "låg" och "acceptera alla cookies" utan några vidare resultat. Det enda som verkar fungera för mig är att jag sätter "standard" i sekretess fliken och därefter startar om datorn, då fungerar det åtminstone i 30 minuter innan problemet återkommer!
Apropå virus och liknande så har jag uppdaterat mitt antivirus program "NOD32" och Spybot 1,6 och sökt igenom, så den ska vara ren, dessutom rensat webhistoriken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

I inställningar för cookies bör du stå på mellan och tittar du på flicken avancerat skall  allt vara grått och inga bockar i, då funkar det.

Förstår inte vad du menar med att du har uppdaterat NOD32. Jag har använt NOD32 sedan 2001 och det uppdaterar sig minst 3 ggr per dag per automatik, så jag fattar inte varför du gör det manuellt, eller du kanske menar tvärsom, att det har uppdaterat sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...