Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Aktuell status för SMART


Mikael63

Rekommendera Poster

Finns ju många påbörjade trådar med diverse fel och brister med SMART.
En hel del svar också men vad är statusen just nu?
Vad jobbas det med? Hur prioriterar man?
Hur länge ska det vara en Beta?
Historik över vad som är åtgärdat?

Det SMARTA har jag inte sett till än..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker ärligt talat att den gamla platformen var bättre, men nu är det IDG standarden som gäller och iprincip har alla IDG tidningar ett eget forum nu som bygger på samma dåliga platform.
Jag upptäckte et allvarligt säkerhetsproblem här för någon månadsedan som åtgärdades på sekunden.
Men alla fel måste upptäckas för att kunna lösas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Detta kanske inte är ett så allvarligt problem, men jag brukar bli utloggad ca. var 15:de minut. Dessutom har jag aldrig stött på en så seg servet tyvärr. ;__;

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Så här en dryg månad efter mitt inlägg saknar jag fortfarande info om vad, eller kanske snarare OM, man jobbar med när det gäller detta forum...

Ja, forumet fungerar väl hyfsat, tar bara lång tid att ladda sidor ibland, men VAD, exakt, är det som är Smart med detta forum förutom namnet?

Vet att jag inte behöver besöka detta forum om jag inte gillar det men det gäller ju alla användare... riskerar ju att självdö...liksom..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi jobbar hela tiden med att förbättra forumet, och de synpunkter som ni användare har är mycket viktiga för oss!
De problem som påverkar drift, användarvänlighet och tillgänglighet prioriteras, såklart. Vi kommer även att köra en del tävlingar och annat skoj för Smart-medlemmar.
Poängutdelningen håller vi på att kolla på, men det kan dröja tyvärr.
Vad gäller beta, vet jag inte riktigt. Vad tycker ni? Är Smart redo att lämna beta-stadiet bakom sig?
Så, för att sammanfatta - fortsätt kom med kommerntarer och synpunkter, så kommer Smart att bli allt bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra att något prioriteras..
Men hur är statusen då??

Det fanns väl en avklaratlista en gång i tiden men sedan har väl synpunkter ramlat in som egna inlägg, kanske också under flera forumavdelningar.

Efterlyser EN tråd där alla synpunkter samlas och där inläggen redigeras allt eftersom typ:

***
Poäng
Varför fungerar inte poängen?
***

Sedan när detta är åtgärdat redigeras inlägget av ansvarig till att likna:

***
Poäng
Varför fungerar inte poängen?

Poänghantering fixat!
Hälsn. Ansvarig
***

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Så här sju veckor efter mitt första inlägg i denna tråd skulle det vara intressant att veta vilka fel och brister som nu är åtgärdade?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
det största problem är ju fortfarande att det blir så segt ibland och det problemet aldrig löses


idag gäller tydligen 2 eller 222 sekunder som svarstid
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...