Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

PC för Allas fototävling, 2008


PC för Alla redaktion

Rekommendera Poster

  • Svars 83
  • Skapad
  • Senaste svar
IDG älskar den här tävlingen, på http://fototavling.idg.se/bildtavling/4/vote.jsp är en ny tävling med skärmdumpar. Nu har IDG kommit på en bättre sätt att hitta vinnare men samma system. Få se om fuskarna kommer hit, än har det inte synts till!


Herregud! Att dom inte ger sig! Ang vinnarbilderna, den på hovs hallar borde ha vunnit. Jag säger inget om resten, folk blir så irriterade då.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, jätte fina bilder som vann (Y)


Men den på Hovs Hallar var väl fin! Det tycker då jag i alla fall. Nyckelpigan var också ok men är den inte photoshoppad? Lite trist i så fall. Grodan duger väl med men jag antar att den kan vara flyttad upp på bladet. Hmmm barnbilder är jag rent allergisk mot.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, jätte fina bilder som vann (Y)


Men den på Hovs Hallar var väl fin! Det tycker då jag i alla fall. Nyckelpigan var också ok men är den inte photoshoppad? Lite trist i så fall. Grodan duger väl med men jag antar att den kan vara flyttad upp på bladet. Hmmm barnbilder är jag rent allergisk mot.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, jätte fina bilder som vann (Y)


Men den på Hovs Hallar var väl fin! Det tycker då jag i alla fall. Nyckelpigan var också ok men är den inte photoshoppad? Lite trist i så fall. Grodan duger väl med men jag antar att den kan vara flyttad upp på bladet. Hmmm barnbilder är jag rent allergisk mot.


Var det verkligen de bästa bilderna? Den med grodan är verkligen bedrövlig. Vilken malplacerad bakgrund. Vad tänkte "fotografen" på?Stjärnsmäll
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eie @ 2008-09-12, 13:55
Eie @ 2008-09-12, 13:47
HenrikLa @ 2008-09-10, 15:40
daaajM @ 2008-09-10, 14:37
haha, jätte fina bilder som vann (Y)


Men den på Hovs Hallar var väl fin! Det tycker då jag i alla fall. Nyckelpigan var också ok men är den inte photoshoppad? Lite trist i så fall. Grodan duger väl med men jag antar att den kan vara flyttad upp på bladet. Hmmm barnbilder är jag rent allergisk mot.


Var det verkligen de bästa bilderna? Den med grodan är verkligen bedrövlig. Vilken malplacerad bakgrund. Vad tänkte "fotografen" på?Stjärnsmäll


Klart att det inte var de bästa bildera. Däremot var det väl antaligen de som fått mest röster på olika vis. Men av de som vann så var Hovs Hallar absolut bäst. Angående grodan: Jag har inte en aning om vad fotografen tänkte på och jag är tveksam till om grodan ens satt där från början. Om den inte gjorde det är det verkligen bedrövligt. Man kan såklart inte rå för om man inte är en bra fotograf men man flyttar inte djur som skadas av det för att försöka göra en bild. Inte sagt att fotografen gjort det men om. Egentligen spelar det väl ingen roll vem som vann, jar tycker mest att det var skönt att naturbilder vann och inte nån unge som är insmetad i nåt klägg.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...