Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

2 st


cool boy

Rekommendera Poster

hej äntligen har pc för alla tidnigen kommit i brev lådan men till min förvånad var det 2 exakt likaBlink

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte fått min ännu, jag läste på Kundservicen att vissa har fått två nummer, men du behöver bara betala för det ena. Kanske ge bort det andra? Jag e-postade kundsevicen och berättade att jag inte fått den, hoppsa på respons.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Jag flyttade din tråd från support och felanmälan för SMART till ris och ros. För att den passade bättre där.

esd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har skickat två mail, ett igår och ett i morse, men inget svar ännu. Det som är konstigt är att jag inte fått något autosvar, som jag brukade få då jag skickat tidigare mail till kundtjänsten. Vill ha tidningen!! Kom igen nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ring kundservice istället, jag brukar ringa isfa maila då det brukar ta lång tid innan dom svarar, men i telefon svarar dom på direkten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har skickat två mail, ett via forumulärer och ett via e-posten. Tidigare fick jag autosvar men det har jag inte fått denna gång, nu ringde jag och den kommer inom kort. Dåligt att inte e-posten fungerar så bra längre. Förut var den perfekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag fick jag tidningen med posten, efter att jag klagat. Det som är konstigt att är jag inte fått svar från e-posten ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...