Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Youtube-filmhämtare


Addemunther

Rekommendera Poster

Addemunther

Jag har hittat filmer på Youtube som jag vill spara till hårddisken, men vet tyvärr inte något bra program. Hoppas att någon vet ett bra.

Adrian

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tryck på den filmen du vill se/spara, du har en url i adressfältet, byt ut youtube.com till get2pc.com, låt allting från / stå kvar , då kommer du in på en sida där du kan ladda ner filmen jätte enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Addemunther

Testade get2pc.com men det funkade inte p.g.a. att något hade hänt med deras hemsida. Finns det något annat istället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Addemunther

Testade get2pc.com men det funkade inte p.g.a. att något hade hänt med deras hemsida. Finns det något annat istället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag minns rätt så är DownloadHelper ett bra tillägg till Firefox för just detta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns ju hur mycket som helst!

Zamzar: www.zamzar.com

TechCrunch: www.techcrunch.com/get-youtube-movie

KeepVid: http://keepvid.com

Ibland kan du behöva ett program för att konvertera .flv-filer till önskat format. Ett exempel på sånt hittar du här: www.freewarefiles.com/MediaCoder
Vet dock ej om det funkar med Vista...

Här hittar du en hel lista på webbsidor, program och tillägg för ditt ändamål: mashable.com/2007/05/05/download-youtube-video

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag minns rätt så är DownloadHelper ett bra tillägg till Firefox för just detta


det där tillägget var ju riktigt bra! bara att trycka på en menyikon och sen börjar den ladda ner, jätteenkeltw00t
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

www.zamzar.com är jättebra förutom de något irriterande smileisarna som kommer upp och skriker (men det går ju alltid att stänga av ljudet)
Lycka till !
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag säder bara en sak internet download manager klarar allt och annat utan att göra massa skit göra enkelt och bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...