Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

filformat cse?


stathagen

Rekommendera Poster

Jag har en printer med ett inbyggt faxkort. Det är en canon. Det finns en faxdrivrutin som man kan installera för att skicka fax från datorn genom faxkortet. i Drivrutinen finns det en möjlighet att ange försättsblad. Problemet är att om man vill hänvisa till ett eget försättsblad och inte canons inbyggda så är filändelsen cse. Vet någon om det finns något program så man kan konvertera word-filer till detta format?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar vara ett riktigt udda format för det är knappt att någon av de stora filformatsbeskrivningssajterna har den listad. Om ingen annan har något förslag så får du nog leva med att använda Canons "Cover Sheet Editor" program som finns på canons hemsida om man letar. Det verkar vara gammalt och har inte uppdaterats på länge på de länkarna jag snubblade över när jag letade lite (bland annat en franskspråkig version). Du nämner inte modellen på multiskrivaren så det är svårt för någon annan att leta. Möjligen kan denna vara något:

http://software.canon-europe.com/software/0004536.asp?model=

Sök annars på Google med följande sökvillkor: Cover Sheet Editor site:canon-europe.com
eller prova att söka på Canons hemsida (tycker dock att sökmotorn är rätt kass där).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du borde ju kunna välja att INTE ange försättsblad och skicka första sidan som ett sådant?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...