Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nu är det skit igen


Attas

Rekommendera Poster

Nu är det samma skit igen med ett segt forum. Det tar evigheter att öppna upp och ännu längre tid att "bläddra" i.

Sist så bad Pontus mig att byta webbläsare, men det är inte det som är felet för jag kan se på alla andra webbsidor utan problem. Det är bara PC för Allas som är trög. Sen har jag ingen lust att byta webbläsare. Dels för att min mailtrafik går via en proxyserver och byter jag webbläsare så försvinner mitt lösenord och det är ingen som vet när jag kan få ett nytt så att jag kan komma ut på nätet igen, och dels för att problemet ligger ju inte hos mig eftersom alla andra webbsidor går som smort.

Håller ni på med att experimentera hela tiden med smartforumet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan hålla med om att det går väldigt segt ibland (ibland ganska ofta) :)
Men vi måste ju komma ihåg att SMART är fortfarande i BETA-stadiet... Vilket får mig osökt att vilja ställa frågan när den skarpa versionen beräknas vara klar???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är inte webbläsaren som är orsaken och jag tycker faktiskt att det bara varit normalsegt här senaste veckan. hela idg har varit segt så länge jag minns, det ska ju inte behöva ta mer än 3-5 sekunder för att få upp en webbsida (och då har jag filtrerat bort alla reklam här).
det här forumet ligger väl i nuläget runt 15 sekunder fast då har jag inte varit inne i dom långa loggtrådarna på bra länge (vilket jag undviker!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Attas!

Något bättre har det ju blivit och än så länge funkar det tycker jag nu.

Eftersom det är semestertider snart, så ska du inte vänta dig underverk om det börjar strula.

Vem vill ha tillbaka sin gamla bil, inte jag i allafall, men säker är man ju aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SimonLarsson

Bra att våra prestandafixar märks lite i alla fall! Just nu suger fototävlingen väldigt mycket kraft då den ligger på samma servrar. Ska se om vi kan skruva lite på inställningarna där.

I övrigt hänvisar jag till Pontus svar i förra tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara tillägga att detta funkar inte helt 100% i Opera bad om en fix för 3månader sedan därför min avlägsnad här tråkigt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...