Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Vista känner inte till Eudora

Bert

Recommended Posts

Har nyligen köpt en ny laptop och därmed fått stifta bekantskap med Vista med alla säkerhetsfrågor som hela tiden ploppar upp. Varje gång jag skall använda Eudora påstår Vista att ett okänt program håller på att göra intrång i datorn. Till en början gick det inte alls, men fick rådet att köra programmet som administratör och det hjälpte, men hur ska jag få Vista att direkt godkänna Eudora. Jag har Norman antivirusprogram.

A7043VMS190

Högerklicka på programikonen och välj egenskaper och fliken kompatiblitet och  kolla om du kan bocka i kör som administratör.

Jo, jag kör som administrator, men ändå anser Vista att Eudora är ett okänt program, som försöker göra intrång.

A7043VMS190

Ladda ner Tweakuac och avaktivera denna irriterande sak, jag gjorde det direkt vid senaste ominstallation av Vista och alla program som det hade varit problem med att installera som tex WorksSuite 2001 installerades som smort, du kan även avaktivera det irriterande "datorn utsatt för risk" också för ett bra antivirusprogram scanar ju datorn hela tiden i alla fall.

https://support.kiara.se/index.php?_m=downloads&_a=viewdownload&downloaditemid=10

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...