Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vista?


Rjson

Rekommendera Poster

Hej! Sista månaderna har Firefox och andra program jag använder krachat med jämna mellanrum. Tex när jag använder Firefox så står det helt plötsligt "Firefox svarar inte" när jag skall surfa vidare. Inget händer, timglaset rinner, men inget händer. Klickar jag engång till på Firefox så blir skärmen alldeles mjölk vit. Då försöker jag stänga ned den , men det går inte heller. Bara förminska. Sen när jag vill starta om datorn pga av ovanstående så skall jag koppla ifrån mobile connect, och då strular även den, Mobile connect "svarar ej" där med. Detta problem med firefox händer även med Explorer hos mig oxå. Bara till å stänga av datorn och börja om ibland från felsäkert läge. Jag har rensat hårddisken och ominstallerat windows i från ursprungsläget när jag köpte den med HP.s supp jhälp. Men det händer ändå. Är det operativsystemet i datorn som är kass eller vad tror panelen. Enligt avast home edition har jag inga virus iaf, Tack p förhand för tips! Rjson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hört rätt många som har olika typer av problem med mobilt/trådlöst bredband och Vista. Uppstår dina problem även om du kopplar upp dig på internet genom att använda en nätverkskabel istället för trådlöst/mobilt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även dvd spelaren fungerar inte med jämna mellanrum. HP skall skicka mig windows skivor  för ominstallation av dito, från Ungernlaugh.png ! Tur man har garanti kvar! Återkommer om det inte ordnar sig.

Rjson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...