Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

COM Surrogate


nisno38

Rekommendera Poster

Hej!

Har precis köpt minförst datot. HP notebook pc 350.

För det första så råkade jag avinstallera DIV X,blandade ihop namnen. Hur gör jag för att få tillbaka detta?

Det andra jag undrar över är varför det kommer upp en ruta om att COM Surrogate har slutat fungera. Kollade lite på vad det kunde betyda ock kom fram till att det kanske har med att DIV X avinstallerades. Har även Nero som brännarprogram.

Kan ngn hjälpa mig,vet inte vad jag gör. Mina kunskaper är obefintliga,jag kan ingenting.

Mvhwacko.gifhuh.pnghuh.pnghuh.pngsmile.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid roligt att kunna hjälpa någon. Fullärd blir man aldrig, behöver själv hjälp ibland. Googles är rätt så oumbärlig och det är som du säger en djungel där ute på nätet. Se bara upp med alla konstiga erbjudanden, som exemplet ovan, för de är oftast bluffar och det är stor risk att de även innehåller trojaner, virus eller annan skit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för din hjälp. Gick till de rekommenderade länkarna och det är en djungel där ute. Hur som helst så fick jag ordning på allt genom att återställa till då jag avinstallerade divx. Visste inte att man kunde göra så. Det blir en kvällskurs till hösten. Fan jag vet inte skillnad mellan mjukvara,hårdvara,hårddisk. Alla ord är grekisk,Google är bra att ha då.

Tack för supporten.

Nisno38

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...