Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med MSN - mystisk ruta.


Eweinwonderland

Rekommendera Poster

Eweinwonderland

Har ett problem med MSN som kanske inte är så allvarligt, men irriterande.
När jag loggade in i morse så märkte jag att ,i det konversations fönster som jag skrev i, under visningsbilden fanns en liten tom, vit ruta. Rutan är oklickbar och mest irriterande. Jag öppnade flera konversations fönster för att kolla om rutan fanns där med - nej.
Enda tills jag började prata med en annan så fick den konversations fönstret en sådan där ruta också! Och den personen fick en sådan ruta med, i mitt fönster.

Det är som en smittande MSN-sjuka, att den en smittad skriver till får en sådan här ruta under visningsbilden som den senare för vidare ... Det är ju inte bara fel på min MSN/dator. Är det något virus eller bara en bugg i MSN?

44a23fd31a8d1584

Sådär ser det ut då....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eweinwonderland

Kan ju vara någon tillfällig bugg... Men vill inte ha den där rutan där iallafall ju! mad.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behnam sani

så var det för mig med, men så blir det med vissa fönster jag öppnar. Det kommer på vissa kontakter, men inte alla. Alltid samma kontakter det kommer på. mystiskt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är på den platsen som sybolen för en lite kamera ska sitta. Den visar om den andre har en webbkamera. Om det nu kna betyda något jag har den i alla fall inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...