Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Segt forum


Attas

Rekommendera Poster

Är näst intill omöjligt att att komma in på forumet. Låser sig hela tiden. Går knappast att byta "sida". Bryts ideligen och så kommer det fram att det skickas felmeddelanden. Vissa dagar kommer man inte in alls på forumet.superirriterad.png mad.png 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Attas!

Du pratar för döva öron. Någon säger att dom ska titta på problemen och det är precis vad dom gör, tittar för nu verkar inget funka längre. mad.pngmad.pngmad.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med dig Attas. Det går trögt att få fram forumet. Har 2 datorer .En stationär (XP) och en bärbar (Vista) och lika segt i båda datorena att få fram sidorna  i forumet  .Går #¤&"2 "trögt" Skulle nästan tro att man satt med ett vanligt telefon modem och som är ute idag  mad.png

Verkar vara duktiga data kunniga på IDG och någon måste kunna klura ut felet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Lekstuga skulle jag vilja kalla att det är. Läser man bloggarna, så får man belägg för detta. Har påtalat flera felaktigheter, men dock så fixas inget. Nu skiter jag i det här och kommer troligtvis att ta bort mitt konto, om inte smart kommer att byggas om, så att vi SMARTA it- konsumenter, kan hantera våra insatser på forumet, som det är tänkt. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Hejsan!

I helgen har vi haft stora driftproblem med vår största publiceringsplattform polopoly. Det påverkar egentligen mest våra vanliga nyhetssajter, men även forumen eftesom ramverket runtomkring hämtas från polopoly.

För att undvika det här i framtiden kommer vi att skapa en bränning av ramverket, som gör att prestandan i polopoly inte påverkar plattformen som Smart ligger på, xcap. Då blir systemen oberoende av varandra, och problem i en plattform drabbar inte den andra. Vi ska försöka få ut den här fixen i veckan.

När det gäller andra rapporterade buggar så har vi en stor release på gång som ska lösa ett mycket stort antal av de problem vi har haft. Den releasen skulle egentligen släppas för ett par veckor sedan, men på grund av problem med en tredjepartsprodukt som gjorde att den inte klarade våra tester har vi skjutit på den releasen. Våra konsulter har jobbat på att lösa det, och jag hoppas verkligen att det är klart under den här veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hör du Pontus! Detta börjar likna ett stort skämt. Det går ju för f-n knappast att bläddra mellan "sidorna" i forumet. Har ni hällt sirap i maskineriet? Så här ser det ut när det låser sig.

6c4eb957820cc173

Eller så kan det bli så här.

8b1f58edd14cd2c3  

I vilket fall som helst så ordna så man kan använda forumet och inte behöver sitta i 5 - 6 minuter innan något händer och när det då väl händer så låser sig allt.

mad.png Skitforum!superirriterad.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Senast var trollkalen Andreas PC-För Alla inne på forumet och trollade med css:er som han själv skrev. Nej, jag tror nog mera på att PC-FÖR ALLA bara vill sälja prenumerationer och annonser, vilket sidan ju är nerlusad med. Oss SMARTA konsumenter skiter dom ju fullständigt i, så det blir nog till att skita i det här forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...