Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

ingen bild


s-amue-l

Rekommendera Poster

varför visas inte min profil bild egentligen?och så står det att jag är utloggad när jag är på min profilsida, men det står att jag är inloggad högst upp. och en annan sak är att ingen av bifogade bilder syns. är det nått tillfälligt fel eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog ser jag din profilbild i alla fall.

408d3a593598d79d

Men att det står att jag är utloggad när jag tittar på min egen profil har jag också sett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig syns inga bilder allas i inläggen. Använder Internet Explorer 7, VISTA Home Premium - Svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Det verkar vara problem med en av våra frontservrar. De som besöker Smart via den ena fronten ser bilderna ok, övriga ser bara vissa bilder.

Vi jobbar på det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter just nu vid Internet Explorer 7, Svenska på en Windows XP Proffisonal. Bilderna fungerar just nu för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A7043VMS190

Profilbilderna är visst lite till och från och just nu ser jag inga här på forumet (ie7).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

Har gett upp. Sista inlägget på min profil är sedan 2:a maj. Jag har försökt, men kan inte på något sätt få någon ändring till stånd. Vore kul om det kunde funka, så att det sista jag skrev, verkligen hamnade på sin rätta plats.

Bon Voyage mina vänner, till den svenska sommarens naturupplevelser.smile.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har gett upp. Sista inlägget på min profil är sedan 2:a maj. Jag har försökt, men kan inte på något sätt få någon ändring till stånd. Vore kul om det kunde funka, så att det sista jag skrev, verkligen hamnade på sin rätta plats.

Bon Voyage mina vänner, till den svenska sommarens naturupplevelser.smile.png


På sidan http://pcforallasmart.idg.se/forum/searchresult.jsp?fsearch.action=search&userids=4205593
som man kommer till när man trycker på "Läs foruminlägg" visas alla dina inlägg. Det som visas på profilsidan är senaste tråden man har startat.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar vara problem med en av våra frontservrar. De som besöker Smart via den ena fronten ser bilderna ok, övriga ser bara vissa bilder.

Vi jobbar på det!



ok, vad bra då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...