Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Skicka bilder via e-post

Svedboy

Recommended Posts

Hur skickar jag bilder via e-post i Window mail??  Det har gått tidigare, men nu kommer plötsligt outlook upp när jag skall skicka iväg bilder med e-post.. Vad har hänt och vad gör jag..??

Tack på förhand // SvedBoy

Guest ollemunter

Swedboy!

Gäller Vista och då har du också Office eller bara Outlook installerat. Du kan i bägge programmen tala om att det ska vara din standard e-postclient. Bara att leta i inställningarna på Windows Mail respektive Outlook så hittar du det. Denna fråga brukar komma upp när man startar endera, om man hoppar mellan programmen.

Tack för svar, men kan ändå inte riktigt förstå hur jag skall göra. Använder mig av Windows vista och själva e-posten fungerar i windows mail. Det är när jag skall skicka bilder "skicka som e-post" som outlook exchange kommer upp istället för winmail. Och därifrån går inte att skicka!! Allt har fungerat bra tills helt nyligen.

mvh // Svedboy

Jag har samma problem. Jag vill bara använda Windows mail i Vista då jag inte har Outlook installerat. Innan (i Outlook) kunde jag högerklicka på ett foto och skicka som e-post. Det fungerar inte längre. Vad gör jag för fel?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...