haukan Posted August 6, 2001 Share Posted August 6, 2001 Tjena! Vill få in text på ett specifikt ställe på sidan när jag trycker på en knapp. Hur ska denna kod se ut? Får nämligen inte denna enkla sak att fungera. mvh haukan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bequerel Posted August 6, 2001 Share Posted August 6, 2001 Om du kunde beskriva ditt problem lite utförligare skulle det vara till MYCKET stor hjälp för de som försöker lösa ditt problem. ------------------------------- It's not a bug, it's a feature. Link to comment Share on other sites More sharing options...
haukan Posted August 6, 2001 Author Share Posted August 6, 2001 Ok. Mycket enkelt kan man förklara problemet enligt följande: Sidan har en massa knappar och bilder. Låt oss säga att knapp 1 och 2 ska göra följande: Knapp 1: Skriver ut Hej med blå stor text i sidans överkant. Knapp 2: Ska skriva samma sak men med annan nyans. Tanken är att detta ska kunna göras i någon form av "textfält" (eller kanske tabell?). Jag vill nämligen slippa ha 50 olika lager utan hade tänkt mig en javascript-function med två variabler (text,färg) som skriver ut önskad text. Sidan i övrigt ska ej påverkas. Har verkligen helt kört fast och skulle vara tacksam för lite hjälp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.