Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Daemon: error: code 25057


Tanzmane

Rekommendera Poster

Får detta fel när jag skulle instalerar deamon tools 3.47 då jag har ett laglig version av win xp så rekomenderar deamontools att man ska köra den gammla versionen. hur som hällst jag läste lite på nätet om vad felet kunde vara, och det räcker att man går till enhetshanteraren och tar bort  en enhet med "utropstecken"  från SCSI- OCH RAIDSTYRENHETER, I mit fall var det "xxxxxxxxx" IDE contolle. sen var det bara att avinstalera Deamontools och instalerar det igen och lägga det på en annan plats.

FAST ett problem kvarstår:

Jag får problem när jag ska instalera program med hjälp av daemon tools, Ex filen kunde inte hittas, det kan bero på cdläsaren nätverket och s var det nått mer, men hur som hällst låter det troligast att det är deamon det e fel på, jag har skrivigt till suporten på Deamon, men jag får aldrig något svar :( (det är filer som (.cab   .zip    .BUN) som inte kan hittas.

PS det står fortfarande ett utropstecken på SCSI- OCH RAIDSTYRENHETER har testat att sätta i moderkortssrivers och kolla om dom kan instalera enhetsdrivrutinerna men den börjar att komma fram att den skickar filer för att den ska instalera sen avslutas den och så tår det att ett problem uppstog med uppdetering av denna drivrutin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Datordanne

Ta och testa daemon4121och se ifall den funkar. Ifall du har en laglig/olaglig XP så är det sak samma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...