Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kan IE7 ställa till problem?


BillyDeKid

Rekommendera Poster

BillyDeKid

Hej alla! jag skulle behöva lite hjälp, Jag har nyss installerat IE7 via windows update hade 6:an innan. Tycker att jag fått problem med photoshop efteråt, när jag använder textverktyget följer inte orden med markören. Även Ad-Aware krånglade när jag skulle ladda ner ny definitionsfil vilket aldrig hänt förut. Så min fråga är finns det problem med olika program efter man installerat IE7?  Tacksam för svar datanovis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

datanovis!

Knappast, men du kan ju ta bort 7:an så återfår du ju 6:an och då lär du ju märka om det funkar igen. Det kan ju ha blitt nåt strul vid uppdateringen, men det kan också vara något annat som spökar i din dator. Blir det fel vid uppdateringen så brukar det som regel uppdagas innan den är klar. Jag har inte märkt några problem med dom program jag använder, dom funkade före och funkar lika bra efter att jag körde in IE7.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte särskilt troligt att det är IE 7 jag har själv haft IE 7 länge och jag har både photoshop och adaware och jag har aldrig haft några problem med dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Linux för Alla
Hej alla! jag skulle behöva lite hjälp, Jag har nyss installerat IE7 via windows update hade 6:an innan. Tycker att jag fått problem med photoshop efteråt, när jag använder textverktyget följer inte orden med markören.


Det låter som ett laggproblem, MSIE7 har långt strängare säkerhetskrav än föregångarna. Kanske bör du se över kryptering, filintegritet, scanning, MRT, annat som kan samverka med webbläsaren. Du skriver ju att du inte upplevde de här problemen med MSIE6.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...