Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Plåta dig själv - vinn bildskärmar!


Pontus Jeppsson

Rekommendera Poster

Här är jag och en till favoritpryl. Det är min mp3 spelare - creative zen 4 gb. Den är bästrockapa.gif det är bra ljud och man kan visa bilder och film en komplett följeslagare på alla resorbiggrin.png

4d6b425ddbb5a310biggrin.png 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cb72557f66fbdf14rolleyes.gif det här är en bild på en komponent till min andra favorit pryl. Kan ni gissa vad den är till för?... Just det den tillhör min lan dator en hp med en hårddisk på ungefär 250gig och med 1.5gig ram ... osv osv ... Datorn är relativt ny men  eftersom jag hade slut på cash fick det bli den här.Skärmen är från en tid då man inte visste mkt om ergonomi för ögonen och att skärmar inte ska behöva ta så mycket plats... och problemet är när jag ska på lan hos min kompis som bor i ett 3 våningshus usch min rygg kan inte ta mer skada nu så snälla pcföralla... kan ni tänka er byta min skärm mot er nya från chimei ... ska på lan nu på tisdag så skicka den i såna fall innan det. : )
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bb1a30b8dfa17697   

På något mystiskt sätt kan man säga att just nu är en tigersåg min favvo-pryl.

Att hjälpa till med jobbet på vårt nybygge några timmar, innebär att jag kan sitta vid datorn ett bra tag utan att morsan gnäller smile.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yeess! Här kommer min favorit pryl, det är en 22" Samsung TFT-skärm! Riktigt grym, 2ms 3000:1 kontrast mm =) Den passar mig perfekt när jag leker i photoshop, eller surfar runt på Internet, stor och mycket fin bild blir det! Passar även mycket bra att glo på film och spela spel på, min bästa pryl!

Som ni ser på bilden, så är den riiiktigt stor!
658f95d1b0e3ea1e

OBS!! Nu tänker ni säkert, varför jag behöver en ny skärm, om jag redan har en!? Jo!!, skulle inte sitta fel och ha en ny skärm hos morsan också =)

/ daaajM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Nu är tävlingsperioden över. TACK för alla roliga tävlingsbidrag!

Juryn drar sig undan och överlägger, och när ni ser vit rök stiga från IDG:s hus på Karlbergsvägen i Stockholm vet ni att vi har fattat ett beslut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Och då var juryns överläggning över för den här gången. Återigen, ett stort tack till alla tävlande! Vi har sett en massa roliga och kreativa bidrag, och det har verkligen inte varit lätt att utse vinnarna.

Men, det är en hård värld vi lever i. Två personer vinner varsin Chimei lcd-skärm. Resten får ta revanch i nästa tävling.

Och vinnarna är:

Bubblegirl
fa10b01f2bbb871f
Juryns motivering: Bubbeltjejen har på ett kreativt sätt fått in inte mindre än tre favoritprylar i en och samma bild, och har arbetat in sig själv - och sitt Smart-medlemsnamn! - som en del av motivet. Det gillar vi.

Pibbsen
5e3274e66e3ffb6d
Juryns motivering: En bild som växer. Vid första anblick trodde vi att det bara var fyra snubbar runt en spelkonsol, men när vi studerar närmare upptäcker vi hur det egentligen ligger till. En läckert manipulerad bild.

Grattis - riktigt bra jobbat! laugh.png Skärmarna kommer som brev på posten. Eller paket. Eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hurra Hurra  pompoms.gif Gratulationer till vinnarna!

Sitter fortfarande och tänker hur det skulle vara med en hp pavilion HDX stjarnsmall.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack tack! Det var kul att vinna! En bred bildskärm blir perfekt att ha när jag ska klippa musik och film! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bubblegirl

Tusen tack! Verkligen jätte kul att vinna biggrin.png

Allra roligast blir det att äntligen få slippa en gammal stor CRT-skärm, och ställa en snygg platt sak på skrivbordet.

Rolig tävling! Ser fram emot fler sådana!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till vinnarna pompoms.gif

Någon som har lust att göra en liten recension av skärmen att lägga upp här?

Hoppas det kommer flera lika roliga tävlingar här in the futhure.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

55d18febbdb5ebc4

Jag älskar att gömma mig bakom kameran.

cool.png 

Tyvär är tävlingen avslutad!

Förlåt jag missade att det viktiga

Tävlingen pågår till och med söndagen den 18 maj. Lycka till!

wub.gif 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...