Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Rörigt värre och nu har jag snart tröttnat


Gäst ollemunter

Rekommendera Poster

Gäst ollemunter

Hej alla smartingar på redaktionen!

Just nu upplever jag att forumet på denna blaska och nätsida har vuxit till groteska proportioner, som inte ni på tidningen inte längre ser ut att kunna hantera, på ett bra för oss användare sätt. Gör det ni har förutsatt er att göra och kom inte med konstiga invändningar, att så och så borde det nog vara. Säger ni en sak, så ska det också fixas. Jag kommer att titta in då och då, men några skriverier blir det nog inte. Ha en skön sommar, för det tänker jag ha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan nog hålla med, delvis...
Kanske inte "groteska proportioner" men ett Smart forum är det ju inte då funktionaliteten inte är mycket bättre än det gamla forumet, som inte var "smart".
Smileysar gör inte ett bra forum.

Själv kommer jag att titta in här ofta då det är inläggen som är intressanta - inte hur forumet är utformat.

Hoppas redaktionen tål, och tar åt sig, konstruktiv kritik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Vi inte bara tål kritik - vi är mycket tacksamma för alla synpunkter vi får!

Jag vet att vi har en del irriterande buggar som vi tampas med just nu. Jag kan försäkra er om att vi ger det här mycket hög prioritet. Vi har en webbutvecklare som jobbar heltid med det här projektet.

Och vi har en person på redaktionen (jag) som arbetar fokuserat med vårt community, tar emot synpunkter, och svarar på supportfrågor och liknande. Det hade vi inte tidigare.

Senast i förra veckan släppte vi en stor uppdatering som fixade många av de problem ni har rapporterat in. Däremot har vi varit lite dåliga på att berätta när vi har fixat de fel ni anmärkt på - det ska vi bli bättre på!

Just nu jobbar vi framför allt med att fixa problem som har med texteditorn att göra. Det kommer att ordna många av de fel ni anmärkt på.

I övrigt uppmanar jag er att fortsätta kommentera fel och brister. Jag lovar att vi gör allt vi kan för att göra Smart så bra som möjligt! Och det är era synpunkter som avgör vad vi fokuserar på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...