Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

xp drivrutiner


cool boy

Rekommendera Poster

tjena

jag ominstalerade en xp till xp inanna jag instalerade om xp så funkade nätverkskortet men när jag var klar så funkade inte drivrutinerna till nätverksortet (trådbundet)och jag har försökt att instalera om drivrutinerna i enhethanterarn mend samma xp cd för jag tänkte att datorn hade missat just den drivrutinen men det gick inte.huh.png  vad kan man göra för att instalera drivrutinerna finns bara cd/dvd läsaren och tror att usb kontakten funkar har inte kollat. sen vet jag inte vad kortet heter så där kom det ett till problem hoppas någon har svar på det här för dom som ska ha datorn vill gärna ha internet (bärbar dator) ganska gammal

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Windows XP installations CD har nästan aldrig drivrutiner som får ljud och nätverk att fungera när det är integrerat på moderkortet i datorn. Grafiken fungerar men är väldigt begränsad tills rätt drivrutiner installerats. Gå in på datortillverkarens hemsida och leta rätt på drivrutiner för din datormodell så ska du se att du hittar lite matnyttigt som kan få fart på det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror på vilken dator du har!

Om du har en HP gå då in på WWW.HP.SE, sök då på ditt datornamn (t.ex. HP Pavilion xxxx)

Sen klickar du på Ladda ner drivrutiner.

Install and enjoy!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...