Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Förslag på ny funktion


JoAr

Rekommendera Poster

En funktion där skaparen av en tråd kan kryssa för "Problemet löst" och sedan ska det givetvis också avspeglas i listan över trådar i ett enskilt forum och på sammanställningarna med senaste inlägg och poulära trådar.

Möjligen skulle man också kunna ha ett val som säger Diskussion eller Hjälp Mig när man skapar tråden. Möjligheten att flagga problemet löst har man bara vid fallet att tråden är markerad som Hjälp Mig. Men det här sista är kanske överkurs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En funktion där skaparen av en tråd kan kryssa för "Problemet löst"

pompoms.gif Det tycker jag var ett briljant storkram.gif förslag. Då kan de på redaktionen sov.gifsov.gifsov.gif ta fasta på mitt förslag byrakrat.gif att också lägga in datum för när tråden skapades samt datum för sista svar. Det blir ju en del frågor som blir inaktuella shutup.gif efter ett tag och då bör de sållas bort automatiskt efterhand.innocent.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det slog mig att det vore kanske rätt bra om man kan söka i support/problem trådar enbart och dessutom välja att filtrera så att endast trådar som är flaggade som lösta visas. Det blir ju lättare att söka lösningar på problem som andra redan haft på så sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...