Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Vista SP1

ragge6

Recommended Posts

Nu har SP1 till Vista kommit. Bra. Man kan ladda ner den genom Pc för alla. Men när jag skulle installera den på min dator, så blev det som vanligt. Det gick inte på grund av att jag har 64 bits-versionen av Vista. Nu börjar jag bli trött på 64-bitsversionen. Det verkar som programmakarna skiter i den versionen. Vad att göra? Byta version eller vänta på bättre tider??unsure.gif

Pontus Jeppsson

PC för Alla valde nog bara att ta upp 32bitarsversionen eftersom det är den som majoriteten av hemanvändarna har.

Det stämmer, vi la bara upp 32-bitars hos oss eftersom det är den i särklass vanligaste. Men vi borde informerat tydligare om de olika versionerna, jag ska se över det där.

Jo, det ordna sig genom updaten. Men man börjar bli trött på att så många program inte funkar till 64-biten.Frågan är om man ska upp(ned)datera till 32-bit, så att det mesta funkar?!   ps  Detsamma gäller F-secture antivirus ds

I och med att det är rätt få som använder 64 bit fortfarande så är det många tillverkare som sätter 64 bit drivrutiner och program i andrahand. Först ser man till att den stora marknaden som inbringar pengar har nöjda kunder och får man tid och resurser över så fixar man till stöd för 64 bit också.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...