Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med Vista, problemrapporter och lösningar


kalh

Rekommendera Poster

Hej, någon som förklara; Problemrapporter och-lösningar

Här står det t. ex. 

F-Secure Automatic Update Agent           slutade fungera

Internet Explorer                                      slutade fungera

Internet Explorer                                      svarade inte och avslutades

med uppgift om datum och klockslag... och status.

Det som uppges ha slutat fungera?? Jag kan fortfarande surfa med IE..!? huh.png

F-Secure..slutade fungera den 16/4... har den lagt av helt eller fungerar den nästa gång som datorn slås på???  mellow.png 

Jag har varit tvungen att göra systemåterställning 2 ggr av Vista på min dator. Likaså ominstallera Office 2007...

I SYSTEM står det att Windows har aktiverats! Det gjorde jag för 11 månader sedan när datorn var ny. Måste jag aktivera programmen på nytt?

Hoppas på många tips!

kalh rolleyes.gif   

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

holidayevent

Kan det vara så att just den versionen utav F-Secure som du installerade på din dator under Vista inte är kompatibel med Vista (vilken typ av vista du nu har, ultimate?)

Om F-Secure versionen inte är kompatibel med vista kan det även bero på att internet explorer börjar krångla.

Du borde använda Firefox istället för IE, eller så provar du att ladda hem IE Beta 8.0 från microsoft. blink.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej holidayevent! I alla fall en som har svarat...biggrin.png  jag skall förtydliga mig. Jag använder Vista Home Premium, ingick i datorköpet. Sedan använder jag mig av Telia Säker Surf. "F-secure Agenten" ingår i Telia Säker Surf och de använder sig ju av programvara från F-secure. Dock har det inte gått att få reda på vilken version Telia använder sig av. Det är väl en "Teliaanpassad" version typ 2007/2008 antar jag. Den version som jag har är dock gjord för Vista... 

Jag använder Firefox och Thunderbird som alternativ.. IE 8:an skall jag kolla om den finns på svenska..?unsure.gif

kalh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...