Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Konverteringsprogram


esd

Rekommendera Poster

Hej

Jag har en creative zen spelare.

http://se.europe.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=214&product=16999&nav=0&listby=

Nu vill jag lägga över filmer på den men man måste konvertera dom först för att dom ska passa i spelaren. Det följer med ett sånt program med det programet kortar ner mina filmer från 50 min till 30 sek (det finns plats).

Så nu undrar jag om ni vet något annat konverterings program som kan konverter filmer så dom passar i en creative zen spelare. Eller om ni har någon lösning på problemet med att programet kortar ner filmerna.

rolleyes.gif 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag glömde att säga att det skulle vara gratisblush.png  men annars så verkade procoder vara väldigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag testade ett av programen som molle98 föreslog som verkade bra. Det fungerade också förutom att ljudet försvann och att det står programets namn på skärmen tills man har regisrerat och att registrera kostar.

Så då fungerar det programet ändå inte. Nån som har ett annat förslag? Eller kan jag använda nero 7 premium till att konvertera filmen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
Amos Bronson Alcott

du skulle kunna testa med Any Video Converter Free 2.5.6

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/ 

citat

Any Video Converter Free 2.5.6 [engelska; 13,8MB; gratis]
Med ett användarvänligt användargränssnitt konverterar du med Any Video Converter Free dina filmer från ett format till ett annat. Du kan konvertera filmer från formaten AVI, WMV, ASF, DVR-MS, MOV, MP4, 3GP, M4V, QT, RM, RMVB, FLV, MKV, AVS, MPG, VOB, DV, M1V, M2V eller DAT till MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, FLV, AVI eller WMV

slut på citat

amos

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hittat ett program som fungerar men det fungerar inte ultimat så jag ska prova any video konverter ocksåbiggrin.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...