Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

medelandena går segt och svårt att se om man fått nya


steveez

Rekommendera Poster

Tycker det e segt att skicka nya medelanden tror dok att det mest är svårt att se om man fått nytt. Gref att man får en pop up med nya medelande eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej jag tror nog att du har för många meddelanden i dina email mappar för tillfället. Jag har själv alldeles för många just nu...

Gör backup på dina email. Om du gör backup på cd-rw så ta en ny skiva och dra hela mappen till skivan.

 Om skivan är slut, dvs att du har använt den så många gånger att det inte går att lagra mer  så kan du förlora alla meddelanden i mapparna skickat och andra mappar som du har. Om du dessutom inte har bockat i spara meddelande på servern tills mappen borttaget töms eller något liknande så riskerar du att förlora alla tyvärr...

Det finns olika sätt att se att en CD-rw är förbrukad. På en del fabrikat så går det inte att radera filer och på andra fabrikat så blir filerna raderade nästan direkt när man har brännt skivan och ska kolla den. Dessa filer som blir raderade då går oftast att få tillbaka med Isobuster.

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson
Tycker det e segt att skicka nya medelanden tror dok att det mest är svårt att se om man fått nytt. Gref att man får en pop up med nya medelande eller liknande.


Trist att det går segt, det hänger nog ihop med att sajten och forumet i övrigt är för långsamt emellanåt. Och jag håller med om att det måste bli tydligare att man har fått ett nytt meddelande!

Antingen att man får ett mejl när det kommit ett nytt meddelande, eller att man kommer till en startsida när man loggat in som visar vad som hänt sen sist. Eller båda delarna! smile.png
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...